ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 540 Kč (25 €)
naše cena 750 Kč (34 €)
naše cena 750 Kč (34 €)

KONTAKTY

NorthSay
U Přehrady 42a /OC TESCO
Jablonec n. N., 466 02
tel: 773 699 526
elena(a)northsay.cz
elena@northsay.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 540 Kč (25 €)
naše cena 2 690 Kč (122 €)
naše cena 2 690 Kč (122 €)

» Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Provozovatel

Susková - Kantorová  společnost

Čs. Armády 1/41

46605 Jablonec n. N.

IČ 14884828

DIČ CZ7061012519

Tel. +420 604 232 375

E-mail: info@northsay.cz

 

Objednávka zboží

  • Tyto obchodní podmínky platí v internetovém obchodě www.northsay.cz
  • Při odeslání objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Závazná je každá objednávka v našem internetovém obchodě.
  • Zákazníka o jeho objednávce informujeme e-mailem ihned po jejím uskutečnění.
  • Storno objednávky je možné do 24 hodin od učinění objednávky. A to buď e-mailem na adresu: info@northsay.cz nebo telefonicky v pracovních dnech od 9 do 16 hod. Pokud zákazník v této době již poukázal finanční obnos na účet prodávajícího, je prodávající povinen tuto částku vrátit. V případě, že chcete objednávku zrušit po uplynutí 24 hodin, je toto možno, ale pouze písemně (emailem).
  • Platbou na dobírku se kupující potvrzením objednávky zavazuje k převzetí dobírky a uhrazení příslušné částky. Pokud zboží na dobírku nebude kupujícím převzato, je povinen uhradit náklady na poštovné a balné.

Dodací termíny

  • Dodací lhůta 30 dnů. Zboží, které máme skladem, expedujeme po dohodě se zákazníkem obratem. Na zboží skladem je možno se informovat na provozovně v pracovních dnech mezi 9 - 18 h na tel. 773 699 526.
  • Dodací lhůta u oděvů, které jsou šity na míru, může být v některých případech až 6 týdnů. Jedná se o úpravy velikosti, jiné barevné kombinace než jsou v nabídce, oděvy s výšivkou,  vlastním fotomotivem atd.
  • U zboží s motivem / fotomotivem a zboží upraveného na zakázku (velikost, vlastní text nebo motiv, limitovaná edice) je požadována platba předem. Dodací lhůta je max. 30 pracovních dnů od připsání částky na náš účet a u vlastních motivů také konečné korektury.
  • Počátek dodací lhůty se počítá při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při platbě převodem (např. u zboží upraveného na přání zákazníka)   se jako počátek dodací lhůty počítá přijetí platby na účet prodávajícího.

Dodací a platební podmínky

  • Zásilky jsou odesílány na dobírku prostřednictvím PPL a DPD. Poštovné účtováno na základě hmotnosti zásilky, a to minimální částkou 150,- Kč vč. DPH.
  • Při platbě převodem je cena poštovného účtována na základě hmotnosti a to minimální částkou 100,- Kč vč. DPH.
  • Dodávka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob materiálu
  • S každou zásilkou obdrží zákazník fakturu.
  • Zboží si může zákazník převzít osobně v místě provozovny, případně po předchozí domluvě osobně na předem stanoveném místě.

Platební a dodací podmínky na Slovensko

  • Poštovné a balné při odeslání na Slovenska činí 350 Kč.
  • Zboží na Slovensko bude zasláno prostřednictvím České Pošty.
  • S každou zásilkou zákazník obdrží fakturu.
  • Zboží bude zasláno na základě připsání platby na účet prodávajícího.
  • U zboží upraveného na zakázku je nutná platba předem.

Reklamační podmínky

  • Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č. 89/2012 Sb. (Občenský zákoník)
  • Zákazník má právo od dopravce (PPL, Česká pošta) nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky.
  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  • Reklamované zboží zašlete na adresu: Susková-Kantorová společnost, NorthSay Dog Center, U Přehrady 42b (OC TESCO). Jablonec n. N. 46602 . Zboží nemusí být v původním obalu, ke zboží stači přiložit fakturu popřípadě záruční list, pokud byl u zboží přiložen. Do balíku, prosím, přiložte dopis s popisem vady (důvod reklamace), za jaké zboží chcete vyměnit, vrátit peníze atd.
  • Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka o příjmu reklamace nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Záruční doba je 2 roky, pokud není na zboží nebo v záručním listu uvedeno jinak.
  • Záruční dobu nelze zaměňovat se životností výrobku, která může být kratší díky nesprávnému používání, ošetřování nebo zacházení s výrobkem. Při ošetřování dbejte pokynů výrobce.

Výměna a vrácení zboží

  • Na základě zákona č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží .
  • Pokud nejste se zbožím zakoupeným u nás spokojeni (nevyhovuje plně Vašim požadavkům), jste oprávněni zboží vyměnit. Tento nárok na vrácení zboží se nevztahuje na zboží vyrobeno přímo na přání zákazníka (šití na míru, zboží s motivem / výšivkou, u limitované edice), ani v případě výměny z důvodu nevyhovující velikosti.
  • Zboží bude vyměněno do 30 pracovních dnů, popř. na základě domluvy o dostupnosti požadovaného zboží.  Před odesláním zboží zpět na naši adresu doporučujeme nás informovat na emailu: northstar-shop@volny.cz. Přímo k vrácenemu zboží do krabice napište, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit a za co.
  • Náklady spojené s vrácením zboží v případě ostoupení od kupní smlouvy nese spořebitel (zákazník) v souladu s § 1820 odst.1 písm. g Občanského zákoníku.